Tema: Re: Loginis elementas?
Autorius: Evaldas
Data: 2010-04-15 11:07:37
Jeiju cipas tai tik mikrokontroleris su atitinkama programa.
Na arba daug loginių elementų sujungtų į atitinkamą schemą. Kiek daug dabar taip greitai nepasakyčiau, daug galvot reikia, o tai daryti aš tingiu.
O be to ir užduotis truputį kertasi su logika, arba reikėtų patikslinti. Tipo jei impulsas yra lygus būtent vienai sekundei tai išėjimas fiksuojasi, o jeigu ilgesnis (o gal trumpesnis ?) nei viena sekundė tai tiesiog atkartoja įėjimą ?