Tema: Re: "magnetine" uzdegimo sistema
Autorius: KaroliS
Data: 2010-04-14 21:35:18
nu va is trecio karto suviniojom dviese,belenkaip, kibirkstis yra, siaip ne
taip po poros valandu tasymo pavyko uzkurt,ranku nebejauciu, blemba kaip
stipriai gali viskas sugest tiesiog stovint, karbas uzsikirtes buvo ,
bendzas is bako isgaravo viskas uzsikimse, gumine slangute rankose
subirejo,bet bent jau uzsikure tik neaisku kaip su kibirkstim ar gerai ar
ne, kazin ar gali tas davikliukas itakot kibirksties stipruma? pagal mane
tai nuo jo kaip ir turetu priklausyt momentas kada kibirksti kala, nors
nezinant kas gyvena "komutatoriaus" viduriuriose turbut nieks nepasakys kaip
ten veikia ta sistema