Tema: Re: vyne mirkytas liaptopas
Autorius: zoomx
Data: 2010-04-12 21:13:53
true,
buvo ir man tos džiaugsmas papauoles. Kad, klava atsistato dar nereiškia ,
kad daugiau nuo brendžio blogybiu neliko. Ipatingai kai bandoma pablizginus
klavišus jungti. Kai tai nepadeda... pašildoma fenų :) o po to nešama pas
meistrus ir sakoma nu tik truputu užlašėjo ir nedirba. Daugelis tokiu
laptopu tampa detalių rinkinių jei skystis pasiekia pagrindine plošte ir
apėdą takelius.