Tema: Re: RAM remontas
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-04-10 18:42:45
Negalvojau kad nedakistas ramas kontaktuotu.. Nu harda dar sugebeciau sukist aukstyn kojom noredamas (arba nusipirkes uberkiniska maitbloki..), bet vga.. Esu pats kises kazkada tamsoj ir keikiausi kad nelenda, nu bet nesukisau vistiek :) Kitavertus tu mates tokiu dalyku, kad as turbut net isivaizduot negaliu.. Savo praktikoj esu mates tik trumpa isa korta atvirksciai ikista..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!