Tema: Re: REQ: paremontuoti LCD monika (Vilnius)
Autorius: dariusia
Data: 2010-04-10 18:28:47
Jei kondikai sveiki, tai greicausiai pramustas kazkuris trafukas.Kita
dazniausiai paistaikanti problema, jei matosi kad kondikai tvarkoj.

--
Darius Pečiulis
Biuro technikos inzinierius

HP,Canon,Samsung,Xerox biuro techniko remontas, kasečių pildymas.
LCD monitoriu remontas.
Skaitmeninės spaudos darbai.

http://www.skelbiu.lt/prekes/dariusia