Tema: Re: Kabeliai bute (2)
Autorius: Tomas D.
Data: 2010-03-21 03:36:23
Kad kazin ka ten tu madu prisivaikysi... Prasitempiau sau ganetinai stora
laida i kiekviena kambari, po to kambaryje kiek plonesni. Papildomai velgi i
kiekviena po koaksialini (nors jau ne uz ilgo nebereiks, bet anyway) +
BUTINAI  po lan kabeli. Nezinau ar cat5e skaitosi su sharvu, bet koks
pakliuvo, toki pratempiau, su sharvu ir viela viduje, matyt laukinis... Vat
ka reiktu prisilaikyt standartu, tai laido vedziojimo ypatumu (lenkimo
kampai afaik 90 laipsniu, tam tikram aukstyje ir t.t.), kas man, deja,
nesigavo...