Tema: Re: LED linksmai
Autorius: AMB
Data: 2010-03-13 09:54:16
man tai juokas ima, kad pardavejai abeliai, o ne is kliento. beja su tais
paciais rcl pardavejasi, dar senais laikais, kai juzeje dirbo esu turejes
reikalu, nes nemokejo kondiku zymejimu ir man netokius padave, tai ilgai
pravargau, nes neveike man vienas gan sudetingas devaisas, nes netoki
kondika padave.