Tema: Re: buck-boost led draiverio klausimai
Autorius: Justas.p
Data: 2010-02-10 10:39:52
Dar vienas klausimas del MOSFET'u pasirinkimo:
1) Datasheete nurodoma orientacine Vds verte apie 0.2V kai jis
atidarytas skaiciavimams. Susiradau as pora mosfetu is mirusiu motininiu
darbe, ir pagal datasheetus ju visisku "worst case" atveju gaunasi 0.02V
Vds. Ar tai realu?

konkreciu atveju kalbu apie ST gamybos "STD90NH02L" mosfeta. RDS(on) jo
charakteristiko worst case yra 0.011 Ohm. Jei pas mane bus maksimali
1.2A srove, tai galima skaiciavimuose naudoti ~0.015 ar geriau likti
prie draiverio datasheete nurodomos 0.2 vertes ir tureti milziniska atsarga?