Tema: Re: noname inverteris
Autorius: Levas
Data: 2010-02-09 18:52:27
as skaiciuoju tik galios grandine- visa smulkme nesiskaito.

Ten du vnt. IGBT ir du galingi diodai aukstojoje puseje. Zemojoje puseje sauja diodu pakeiciamu vienu pramoniniu diodu.

O kiek supratau pradinio posto aparate "keliolika galingesniu mosfetu dirbanciu lygiagreciai".

Beja, beieskodamas info apie indukcini kaitinima, maciau schema keitiklio (suvirinimo aparato), kur irgi kW junginejo nedideli tranzai, nes sistema buvo sinchroniskas ir buvo atliekama "zero voltage swithing" ar tai "zero current swithing". Papildomai prie galios trafo buvo LC grandine kad viskas "rezonuotu".

--
Bye, Levas