Tema: Re: Apie kompiniu ventiliatoriu sudylima
Autorius: Levas
Data: 2010-02-06 11:11:28
va, kaip tik vakar Cisco switcha bandziau remontuoti- ventliatoriuje po 2 vnt tikru guoliu. Bet tepala kazkoki neteisinga panaudojo. Ko pasekoje, ventliatoriaus viduje rudziu dulkes. Du ventliatorius siaip ne taip apraminau, o treciam guoliai matyt jau visai parejo- kaukia kaip pasiutes.

--
Bye, Levas