Tema: Re: Trafas, apgreztumo principas
Autorius: Gintas
Data: 2010-02-01 22:03:10
taigi siuliau atvirksciai!!!!! Darom atsaka tik 230V ir pastaraja naudojam tiek 220V tinklui, tiek 230V tinklui.  Nesekas man isaiskinti:)

kita vertus-jeigu tai , ka sakai "Maty tas 5% pervirsis jau pavojingas..." teisingas, ar tai nereiskia, kad pavojus kyla butent trafo apvijai? O jeigu taip-vadinasi bent jau japonisku trafu su uzrasu 220V-jungti negaletumeme (darome prielaida , kad japonai naudoja vieninga trafu apskaiciavimo metodika)