Tema: Re: Lygintuvas 1000m virs juros lygio
Autorius: Gintas
Data: 2010-02-01 21:54:13
na, ne proso nuotraukos ir prasiau :))) Instrukcijos! O siaip-Levo isaiskinimas logiskas. Aisku-deretu pridurti, kad toje pat instrukcijoje budavo irasyta ir tai, kad garantija galioja tik nenusizengus eksplotacijos salygoms :) Vadinasi priekabus meistras, kalniecio lygintuvo galejo ir nepriimti uz dyka taisyt. Kalniecio adresas-taigi nurodomas, auksti suzinot nesunku :)))))))))