Tema: Re: Variklis is USA-kiek problemu?
Autorius: Gintas
Data: 2010-01-20 10:28:36
esu parsitempes is USA Carver A806 stiprintuva-stovi du trafai, kiekvienas daugiau nei 700W, tai ten pvz stovi netgi plokstele, kurioje galima perlituot trumpiklius pritaikant trafus 220 ar 240V itampa. Tad is to darau isvada, kad siems, konkretiems trafams-huinia tie 50hz. Gal tai negalioja viskam-taciau, ko jau tie trafai turetu tiek jautriai reguoti i 20 proc pasikeitusi tinklo dazni? Nekalbu apie senoviskus prietaisus (ala laikrodzius)-kurie kaip atramini dazni naudoja tinklo pvz. Ir ka pakeicia tos valdymo grandines atskirimas nuo jegos tamstos minimais atvejais? Stato kitus  trafus, skirtus 50hz? Jeigu keicia visus trafus-kam ten ka atskirt? O jei nekeicia-ka duoda tas atskirimas? Neikertu.......