Tema: Re: ventiliatoriaus sukimosi kryptis
Autorius: _/
Data: 2010-01-16 14:45:44
tai ir klausiau apie vntiliatoriu, o grazta paemiau kaip pavyzdi. jei ant jo
eina persukt rankenele ir nuo to pasikeicia kryptis, tai ka padaryt ant
ventiliatoriaus, nejaugi ten stipriai taip skiriasi tarp ju varikliu
sandara, kad neimanoma lygint ar kaip pavyzdi imt?

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4776 (20100115) __________

http://www.eset.com