Tema: Re: kur galima rasti magnetų el. aparatūroje?
Autorius: expresas
Data: 2010-01-15 14:08:59
na nemanau kad jei jau nusėda ant virdulio pvz,
tai jau tu kai pili vandeni is tokio virdulio,
ten jau nukalkėjes :) ir tuom paciu sveikas.

Pasiziurek, tu net gabalus kalkiu piliesi i puodeli,
jei nera sietelio virdulyje :)

Vienu zozdiu nuomoniu visokiu yra,
bet pvz vien efektas vonioje prausiantis
ar skalbenkėje, turetu to uztekti.

Dainius