Tema: Re: Big-red-button
Autorius: Ingodas Vytrastas
Data: 2010-01-06 17:06:17
Evaldas wrote:
> Yra tokie "saugos jungikliai"
> http://www.moeller.lt/product-industry_automation-t_rotary_switches_p_switch_disconnectors
> na tipo pagal elektrosaugą privalo būti prie variklių ir pan. ten
> paprastas jungiklis su kilpa spynelei. Atėjo prižiūrėtojas atrakino
> įjungė, išjungė užrakino. Čia pigus sprendimas. Brangus būtų su
> kontaktoriumi, spynele su kontaktai ir raktu (kaip automobilyje)
> Nuosavas "red button" šiaip turėtų būti prie staklių po defaultu, jei
> nėra tai Levas (Bilibobas) jau parašė kaip daryt. Na o centrinis "Red
> [...]

Ačiū, kiek aiškiau.

"saugos jungiklį" ar kažką panašaus ko gero teks statyti ant pagrindinės
linijos (ryte įjungia, vakare išjungia).

  BRB teks dėti į kiekvieną instaliacijos vietą. Problema ta, kad ne
visos staklės turi magnetinius paleidėjus - pvz pjovimo staliukas su
diskiniu pjūklu valdomas elementaraus jungiklio pagalba.
  Naujai perkamoms teks įdėti magnetinį paleidiklį kaip papildomą
reikalavimą.

  Na o kontroliuojanti persona turės užrakinamą pultą su automatais ar
Moeller'io PKZ. Kaip laikinas sprendimas sueis, o ateity tikiuos rasti
tinkamesnes patalpas žaidimams.

--
  ejs