Tema: Re: Reikia trafo apie 1,0-1,5 kW galingumo
Autorius: Bilibobas
Data: 2009-12-23 14:15:35
nu pirmines lygiagreciai bet kaip.

O antrines jungiam taip- 1 trafo viena gala sujungiam su 2 trafo galu, prie likusiu laisvu jungiam lempute (voltmetra)- jei lempa dega (yra itampa), reiskia reikia antjugti sakysim antro trafo laida ir vietoje jo prijungti ta kur matavom (apkeisti trafo apviju laidus).
Teisingai jungus tarp nesujungtu trafu nera itampos (apvijos turi buti vienodos). Tada trafai dirbs ta pacia faze ir dirbs kartu. Tada galima sujungti tuos matuotus laidus. O puskaciaus lygintuva jungti prie tu poriniu laidu.

Kitaip paaiskinti menoku :)

Bye, Levas