Tema: Re: Biski offtopic, bet prie elektronikos .....
Autorius: Stalinas
Data: 2009-12-23 13:24:18
N jei nor malu frezuotojas, tia jis kitiap ir nemoka frezuoti kaip simtuju
milimetro daliu tikslumu :)
Pavieniu, kas uzsiima, neturiu kontaktu. Nezinau kokios skelbemos kainos,
bet man tai nepasirode kad gasdinancios.
Nerandu saraso. BROWN&SHARPE-PRECIZIKA kokybiskai padare tai juos atskirai
issaugojes turiu. Dar kiek pamenu yra Kaune DIRMETA, Draugystes gatveje; bet
ten tai nelabai rimta hebra, bet paprasta dalika gal padarys gerai.