Tema: Re: Ne į temą
Autorius: Levas
Data: 2009-12-21 21:57:19
as maciau rusiska filma (tarybini) kai netaupydavo. O dabar tikriausiai uzpurskia. Pvz. kinieciai kai gamina unitazus, galzuruoja tik matomas vietas, ir ten sifone giliau daznai buta plika fajanso keramika ir gyvena zali mikrobai. Ir jokie cilitbangoxiactionturbomix neisnaikins tu tvirtoviu.

--
Bye, Levas