Tema: Re: PIC usb draiveris
Autorius: Levas
Data: 2009-12-10 22:37:44
programatorius- printerio portas.

Mano pavyzdyje panaudota programinis USB sprendimas. Taciau jis pigus ir paprastas- cipai nespecializuoti.
Softas- tiek firmwares, tiek softwares lygyje freewarinis ir placiai issinagrinetas internete.
Draiveriu kaip ir nereikia (beveik)- HID irenginys. Tiek Linux, tiek Windows yra programos pavyzdukai. O jei nesinori isviso softo naudoti, puikiausiai galima pakeisti firmwara, kad irenginukas pavirstu klavietura, pele ar kokiu joysticku.

Jei kerti rusu kalba, viskas konkretizuotai vienoje vietoje: http://microsin.ru/content/view/613/1/

Angliskai:

Kompiuteriams:
http://libusb.sourceforge.net/