Tema: Re: Judesio daviklis ir taupioji lempute?
Autorius: Remis
Data: 2009-12-07 08:26:08
Susukau keleta tokiu lempuciu, tai isjungus stipriai mirksi kol karsta.
Paskui po kokios minutes atsala ir nustoja
mirkseti. Bet vistiek nervina. Jungilyje neonke. O nesinori jos ismesti.
Negi reiks prie kaitrines gryzt ?

Ir dar klausimelis zinovams

Ar kaip nors zymimos Ekonomines lemputes skirtos daznam junginejimui ?

Viena man tokia isiule uz 30Lt. Sakau kur parasyta ant dezutes. Tai sako
mums tiekejai taips sake. Neparasyta niekur.
Parsinesu .Isisuku. Lempute tikrai kitaip veikia. Pilnai isiziebia per
kelias minutes. O kokia puse minutes apskritai vos vos sviecia.
Tai koks tikslas tokia lempute, jei ja reikalinga ijungti tik kokiai minutei
.. Kaip cia yra >

Lempute MEGAMAN. Prie jos prideta instrukcija tik anglu-vokieciu kalba. Kas
ten ipatinga - Balastas veikai 30 000 Hz dazniu.
Dar kad jos zemom temperaturom tinka, Kad on-off 600,000  ir taip toliau bla
bla....
Na gal knygu skaitymui tai ji labai gera - nes nemirga. Bet pirkta buvo
daznam junginejimui.
Tai gal taip ir padaryta kai yra ijungimo uzlaikymas - tai ji ilgiau laiko!
Bet jei daznai jungineji - tai butent is karto turi gerai sviesti !

Ir dar viena kitos firmos stiprokai uzia, nors sviecia puikiai. Ir ne is
pigiuju - apie 18 Lt !!! - Pirkdami bukite budrus !