Tema: Re: sviestuvo grandines sujungimas muzikinio centro pagalba?
Autorius: Tadas
Data: 2009-12-05 21:31:35
Buvau atsukęs viską, ir pasirodė sudėtinga, tiek ten visko daug, o tos
relytės net nesupratau kaip ieškoti, na žodžiu dar reikės pasidaryti, nors
schemoje matau rėlė, tačiau tikrovėje kažkaip netaip viskas ;)

dabar principas aiškus, reikės arba bandyti arba galvoti kitų variantų ;)
ačiū labai už konsultaciją.

Sakėte, kad audio išėjimo panaudojimas yra sudėtingesnis, norėčiau
susipažinti ir su šita alternatyva. Galbūt yra kažkoks specifinis terminas
nuo kurio galėčiau pradėti paiešką per google? Kas tai per schema, galbūt
yra kažkaip vadinama? Ačiū.