Tema: Re: impulsinio zemos itampos puse
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-03 20:37:10
Justas.p rašė:

> Toliau bandau issiaiskinti gedima. Pasikeiciau draiveri i uc3842.
> Nesuprantu kurioje vietoje dingsta maitinimo itampa. Islitavus draiveri
> ant 7 kojos yra apie 70V. Su draiveriu itampos praktiskai nerasta,
> pasimatavau srove - 2 mA i draiveri. Guru patarimu C9 pakeiciau i nauja.
>
> Dabar man lieka variantas kad optopora arba tl431 blogi. Ar yra kazkoks
> budas juos patikrinti?

Dar lieka variantas, kad vis tik blogas aukštos įtampos kondensatorius,
todėl pažemėjusi įtampa atitinkamai (kokiu 10-20 V) pažemina ir
driver'io įtampą (prie jo nominalios startup srovės; beje, kokio
nominalo varža jo maitinimo grandinėje?), todėl jis nepasileidžia.
Ar tikrinai kondensator-ių (-ius) išlitavęs (jie du?). Pabandyk jį (ar
juos) pakeisti iš kokio kompiuterio psu.