Tema: Re: rusiskos lempos DRT-1000 pajungimas
Autorius: Eimis
Data: 2009-12-03 19:29:05
"Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message news:hf8quv$k7m$1@trimpas.omnitel.net...

> Baik juokau ką ? Su kilovatine lempa PCB švitint. Aš tai tiesą pasakius pamaniau, kad perskaitei va šitą:
> http://www.lrytas.lt/-12596578831257823416-šilutiškis-siūlo-pasigaminti-kiaulių-gripą-žudantį-prietaisą.htm pamaniau - durnius, bet tiek to, tegu gydosi. Pasirodo nedaug klydau (sorry juokauju)

Ta prasme, o kuo blogai principas? Kad kW - tai jo, - čia būtų galima tuščią operacinę nušvitinti nuo kokio MRSA nudusinti. O šiaip tai tokius kelis prietaisus naudoju pagal dvi paskirtis - nakinti rūkalų kvapą rūkymo vietoje ir dabar, kai siautėja gripas, ne darbo valandomis pašvitinti žmonių lankomas vietas. Aišku yra keli niuansai:

1. Darbas tik neesant žmonių, ant taimerio.
2. Patalpų vėdinimas iš ryto, prieš darbą.
3. Nepersistengti su švitinimo laiku.
4. Vis dėl gumos ir kiti dylantys daiktai nuo ozono ~yra.