Tema: Re: Audi A4 Spidometras su LCD
Autorius: padugne
Data: 2009-12-02 10:25:15
On Wed, 02 Dec 2009 02:11:40 +0200, Nerijus wrote:

> pas mane audine be borto kompo.. taigi yra stimulas ji padaryt(idet)
> kiek esu ziurinejesis tai ECU  devintas pin duoda ta informacija.. jei
> tai nepades.. tada turiu minciu per K linija nugriebt ka nors naudingo..

Tai nuo to ir pradek. Cia zymiai netrivialesne dalis nei kokio tai LCD
valdymas.

> Dar turiu manualu ivairiu apie tai .. o jei is ecu neitu paimt tikros
> jos informacijos  tada su Atmel'io procesorium kurt kazka.. kad rodytu
> kuro sanaudas. greiti.. temperatura.. dar gal kokiu minciu kils
> bedarant.. o del LCD jo tas LCD buna:
> Audi A3 ,A4 ,A6 (not latest models)
> VW Passat B5 and B5 facelift (3B & 3BG) VW Golf 4
> VW JETTA / BORA
> VW T4 and T5
> VW Polo
> tokeles :)

Beje, kaip zadi ta ekrana integruot i savo esama skydeli? Ten panasios
formos laukas kaip ir yra, bet po LCD pas pascata gyvena tokia netriviali
plastikine struktura su LED'ais.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?