Tema: Re: Help reik termostato
Autorius: Shadowed
Data: 2009-11-25 10:44:54
Ai te kazkokia suomiska pirtis 7 KW, elektrine taip iseitu, pirkta alytuj, kazkada senokai, ir sitas termostatas reguliuoja ten viska... Siaip is bedos jauciu suveis panasus trifazis termostatas. Ne man cia reik, skambinau tai sake nei modelio nei markes, net gamintojo nezino, nera uzrasyta... Zodziu ieskau kazko pats nezinau ko... :( nebent ta toki pati termostata pagal numeriuka radus tai bent tikrai zinociau kad tinka.