Tema: Re: šaldytuvo valdymo plokštė
Autorius: Sail
Data: 2009-11-20 10:56:51
Jei Kaune, tada pamatuot plokstes sunkiau bus. Del stiklo paemimo ka nors
suorganizuosiu.
Kaune ir siame forume taip pat kruva daug geresniu elektronsciku uz mane,
tik jie kazkodel cia tyli. Manau be problemu paziuretu kondenstatorius,
darbo ten 5 min pamatuoti.

Kondensatoriams senstant, prietaisai su impulsinem grandinem pradeda
ivairiai neprognozuojamai kvailiot, taip kad gali buti viena is priezasciu.