Tema: Re: Gal kas mate esate?
Autorius: Vygandas
Data: 2009-11-06 15:44:47
Man irgi teko tu batareju dar panauduoti fotobliksnei. Jos vadinosi
"Molnija" http://oldradio.su/main.php?g2_itemId=14368
Buvo dar pakliuve ir senoviniu jau supuvusiu anodiniu batareju, surinktu is
elementu kur eidavo "plokscias batareikas", kurios babar vadinasi 3R12.
Vat tai budavo kaip reikia plyta ! Kaip dvi silikatines.