Tema: Re: 2.64/4.1A vietoj 5A?
Autorius: Levas
Data: 2009-11-03 00:09:43
abu blokeliai, jei jie protingi kais mazdaug vienodai. Taciau tures suveikineti sroves apsaugos ir kris itampa. O tada gali neuztekti energijos pakrauti akumus ar panasiai. Todel neiskok slieku, o susirask normalesni blokeli. Arba ieskok galingesni blokeli su mazesne itampa. Gal jam uzteks kokiu 16V prie 7A :)

Realiausia butu pamatuoti kiek visdelto sroves tas prietaisas ima, nes uzrasai kartais buna biski is lempos.

--
Bye, Levas