Tema: Re: Reikalingas optinis storio matuoklis skaidriam plastikui
Autorius: Kudashius
Data: 2009-11-02 15:40:25
daiktas stacionarus. Akis tvirtinama prie masinos, valdymo blokas jungiamas
prie PC, kad butu galima monitorint duomenis. Matuoja viena mazyti taskeli.
Per visa pleveles ploti (165 mm) butu idealu, bet nera butina, nes lakas
padengtas gana tolygiai.
Mano nurodytas devaisas turi 4khz dazni. Tobish, jei plevele juda 60 m/min
greiciu, i viena metra tenka ~2000 matavimu. To pilnai pakanka