Tema: Re: Kas Vilniuje tvarko dinamikus?
Autorius: M@rumba
Data: 2009-10-29 21:25:29
Na stiprintuvas keleta kartu buvo issijunges, bet kadangi manes nebuvo, o
visi kiti gerokai ikause, tai taip ir gavosi...

--

M@rumba

..
"Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message
Vilniuj nėra.O Kaune tik vienas Dzimidavičius. Kadangi karkasas sudegęs
truputį abejoju ar verta remontuot. Kiek kainuotų naujas ?
Beje jei aukštų garsiakalbiai dega aš pirmiausia nuodugniai tikrinčiau
stiprintuvą dėl susižadinimo. Paprastai leidžiant muziką nėra lengva
sudeginti "pischalkas"