Tema: Re: Levai, ar užsiimtum chaltura?
Autorius: Levas
Data: 2009-10-29 19:13:00
siaip medienos dziovyklos perkamos "second hand" ir cia pritaikomos prie salygu. Esu ciupinejes ta stebuklinga vokiska.

Medienos dziovykla turi: 2 ir daugiau ikalamus dregmes daviklius, kelis temperaturos daviklius, isejimai: laistymo voztuvai, ventiliatoriaus ijungimas, oro krypteis perjungimas (kaip auto- cirkuliacija viduje, cirkuliacija i isore), sildymo junginejimas.

Kiekvienai medienos rusiai ir storiui atskira dziovinimo programa.

--
Bye, Levas