Tema: Re: Reikia irasyti telefono pokalbi
Autorius: Evaldas
Data: 2009-10-29 16:14:20

Tai kas tau ant kompo paspaus "record" mygtuką ?  Aš tau aiškinu, kad įrašymo programos reikia su  VOX funkcija. Kas yra VOX http://en.wikipedia.org/wiki/Voice-operated_switch, o schemos ypatingos nereikia, užtenka suderinti lygius tarp telefomo linijos ir garso kortos įėjimo. Geriau su transformatoriumi.

> Dar gerai kad galima butu uzfiksuoti renkama Nr.

Nekukliai nori.