Tema: Re: Del linear maiteko kompui
Autorius: justas.p@work.lt
Data: 2009-10-29 08:48:38
Pritariu nuomonei. Tuo labiau, kad visi padoresni resyveriai moka pasiimti
garso signala per s/pdiff ir tuo paciu galutiniam vartotojui paprasciau, nes
nera jokio skirtumo 2; 2.1; 7.1; 7.1+2; 9.1 ar dar belekoks skaicius kanalu,
kol mokes garso plokste tiek atiduoti ir resyveris iskoduoti, tol pakaks
skaitmenos.

Tai man primena viena atveji kai audiofilams skirta rj45 kabeli amazone
kazkokia audiofilines irangos gamintoja pardavinejo uz ~300 svaru, rasydama
koks ten super metalas ir kokia auksto lygio apsauga nuo menkiausiu isoriniu
trukdziu, nors kabelis buvo skirtas Ethernet'u perdavineti duomenis...