Tema: Re: Naujos eros pradzia?
Autorius: siGis
Data: 2009-10-27 22:18:09
"pjezo" <nera.to.mailo@spam.com> wrote in message news:hc7iat$4fs$1@trimpas.omnitel.net...
> kazkodel tai man rodos kad neturi kitu bedu ir bandai ju susigalvoti...
> kolkas yra tu 12,24,36 v lepuciu, niekas kolkas ju nedraudzia, sistema kainuoja ne kosmosa...
> kokio velnio suki sau saratus?

Stengiuosi galvoti i prieki. Butu kvailoka daryti taip kaip anksciau ir po poros metu perdarinet. Tuo labiau kad apie tai jau dabar ir ateityje bus gausiai kalbama ziniasklaidoje. Bet kuris, visiskai tolimas nuo elektros,  zmogus gales pasakyti ka cia pridirbai.

Be to 24V, 36V ar artimos itampos trafu seniuose nenusipirksi. Lempuciu yra. Trafai vien 12V. Bet nera tokiu isukamu lempu. Hermetisku, pramoniniu sviestuvu su 12V halogeninem lempom irgi nemaciau. Taip kad problema neisgalvota. Pasirinkimas ne koks. Arba trenktis iki Vilniaus :) ir ieskoti tinkamo trafo specializuotose parduotuvese, arba paciam ta trafa vynioti.