Tema: Re: Kaip "saugo" tranzilas
Autorius: Levas
Data: 2009-10-26 18:24:59
Transilas siaip skirtas uztrumpinti prie kritines itampos. Grandines pertraukimu uzsiima kitos grandines. Jei pvz saugomas duomenu kabelis, tai transilas sugeba islaikyti impulsini trugdi. Maciau pagal datasheetus kad atlaiko 5000W ekvivalento impulsus (aisku trumpus, nes tie W yra rodos J*s :) )
Jei transilas nezuvo, o auksta itampa pasalinama, transilas atsistato ir nebetrugdo grandines.

--
Bye, Levas