Tema: Re: Foto rezistoriai
Autorius: Gintas
Data: 2009-10-25 14:50:15
na, tarpininkai visada kalciausi, ta prasme-as :) Siaip-ne man reikia, taciau girdejau, kad tai dedasi i garso aparatura, kazkokiems efektams sukurti. Jei tai garsui-tiketina, kad reikalingas tinkamas jautrumo intervalas, o gal ir pardaryt tinkamai sudetinga. Tai ne logikos: "yra sviesa-nera sviesos"  atvejis