Tema: Re: Impulsinis korviklis auto/moto akumuliatoriui
Autorius: Levas
Data: 2009-10-20 20:54:11
o pasakau tuo, kad maitblokio itampa matuojama prie darbines sroves. Jei parasyta 12V @ 500mA tai (jei gamintojas nesukciauja) tiek voltu ir bus prie tokios apkrovos. Jei tai paprastas "transformatorinis" maitblokis, tai prie mazesnes sroves itampa zenkliai didesne.

Toliau jei tai impulsinis pakrovejas, tai jo isejimo itampa NEGALI buti 12V. Paprasciausiai naudojamas toks zymejimas, kad 99% pirkeju nekeltu vejo ziuredami pvz. i 14V uzrasa.

Todel tas kas pradejo minti, kad "kas per krovikas kuris krauna ant 12V yra blogis" yra neteisus. Jis gi nematavo to prietaiso. Tuo tarpu mano pasakymas tiktai pasiulo minti, kad ten itampa visdelto didesne.

Dabar jau tankistams aisku? :)

--
Bye, Levas