Tema: Re: LED zibintas ir dviracio dinamo
Autorius: azartas
Data: 2009-10-18 22:07:33
Kai man ant dviračio antram iš eilės 16V kondensatoriui atsidarė
“kapotas“, pagalvojau, kad reikia galų gale išmatuoti, ką tas
generatorius išgeneruoja. Rezultatas - lekiant nuo smagaus
kalniuko be apkrovos multimetras parodė beveik 40V.
Aišku, su apkrova tiek neišspaus, bet faktas, kad apkraunant
mažos galios šviesos diodais viršyja 16V.
Generatorius integruotas į priekinę ašį.

azartas