Tema: Re: req: patarimu (bin included)
Autorius: Evaldas2
Data: 2009-10-09 19:02:54
messiah wrote:
> Yra poreikis pasigaminti binare pavaizduota agregata, bet kadangi zhinios
> elektronikos srityje below low lygio, galbut kas galetumete patarti.
>
> Esme: pats box'as bus ish LMDP, virshuje besisukanti platforma. Reikia
> parinkti kazhkoki varikli (kiek suprantu butu papraschiau nuolatines
> sroves). sumontavimo principas nera esminis dalykas, esminis yra tas, jog
> platforma turetu suktis 5-10 apsisukimu per minute greichiu.
>
> Ar imanomas variantas: imu galingesni nuolatines sroves varikli, ji pajungiu
> per 220/12V transformatoriu, o variklio apsukas reguliuoti su ... varzhos
> [...]
Jei tau reikia, kad butu keiciamas apsisukimo skaicius, tai tada geriau
dek nuolatines sroves varikli, jei tau tinka fiksuotas apsisukimu
skaicius, tai gali naudoti asinchronini varikli jau su reduktoriumi. Man
kazkada reikejo sukti panasia platforma, tai pasinaudojau Vilmos
isparduotuveje esancio variklio paslaugomis. Jie turejo 5.5 aps/min ir
kitokiu apsisukimu varikliuku. Maitinimas 220V kintama.