Tema: Re: Laidu kalimo ikainiai
Autorius: krx
Data: 2009-10-08 21:50:02
Mano poziuriu nonsensas, jei reikia kazka dar daboti, ziureti ir etc.

Moketa buvo ne kriziniu laiku 1,7 Lt uz metra. Ateina du zmones ir padaro
visa darba nuo A iki Z. Karstymasis iskaitant per 8 metru aukscio kolonas,
taip pat loviai/kopecios, prisaudymas prie betono, etc. Cia jei tiesiamas
vienas dratas viena trasa. Jei dratu viena trasa daug, kaina gausiai mazeja
uz vieneta.

Dabar aisku tiek nemokeciau, liaudis dar nepersiorientavo.