Tema: Re: Chm... MB nesikuria...
Autorius: Shadowed
Data: 2009-10-03 10:38:40
Nu ka jei teisingai supratau, tai prociuko maitinimas vyksta tep - kai kondikas issikrauna iki Vref PVM kontroleris per MOSFETus paseria juos trumpais impulsiukais. Kuo daugiau prociuks dirba tuo daugiau iskrauna kondikus, ir tuo dazniau PVMas duoda impulsiuka.
Be CPU situo atveju irgi turetu neveikt, Mosfetu draiveriukus ADP3418 valdo ADP3168 o jis turi Vout ir jei inpute blogai su loginiais 1 (1.1.1.1.x) No CPU taip suprantu detektina ir psio. O jei yra kazkokia atitinkama 0 ir 1 seka tai isejime taip suprantu formuojamas tas Vref apie kuri sukasi PVMai.

Schema:
http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/analogdevices/455281464ADP3168_0.pdf
11 puslapis :)
Tik cia aplink viena 3418 yra 3 tranzai, o mamkej 4. Bet jauciu cia uzteks tik dadet kazkur viena tranziuka, nes dvieju tranzu Suorsai pajungti prie 7 kojos, o du Gate pajungti i 8 koja  3418to, o kiti du tranzai pajungti kiap schemoje. Cmh... Paprasta :) Reiks pirmadieni pabandyt pasimatuot itampas.
Nu jei kas ne taip - correct me :)