Tema: Re: Sena tema-UPS siurbliukui......
Autorius: Tadas
Data: 2009-10-02 15:29:49
Na pas mus elektra dingsta ypac retai, bet i metus 2 sykiu pasitaiko....
Kadangi ligi siol naudojamas buvo tik dujinis katilas, tai nesukau del to
galvos, dabargi stomas kieto kuro (duju  generacinis) tai truputi
neramu......Na suprantu kad apsauginiai voztuvai siek tiek gelbeja, bet
visgi "atsarga gedos nedaro"..........
Tai kaip supratau, jungiai tiesiogiai akumus, ir jie pasikrauna "tinkamai"
nuo ups'o.