Tema: Re: apsauga nuo virsitampiu
Autorius: Evaldas2
Data: 2009-09-25 14:22:40
Bilibobas wrote:
> vistiek tavo epromas issitrins. Sitie ribotuvai apriboja tik nuo extrymo. O cia panasu, kad bet koks pirptelejimas uzmusa procesoriu ir jis savo ruoztu nukala eproma.
>
> Isduok paslapti kas per "prietaisas".

Su visu Jusu nuomonem sutinku. Aisku, kad rimta apsauga maitinimo
saltinyje turi buti. Tik ,problema tame, kad prietaisas negarantinis, o
as esu tarp "priekalo ir kujo". Gamintojas nieko keisti neketina, nes
neva viskas schemotechnikoje tvarkoje, o klientas reikalauja, kaip
galima greiciau isspresti galutinai problema. Tik, man kazkaip nerealiai
skamba, kad itampos suolis gali istrinti EEPROM'a. Kiek zinau, tai
istrinimo ciklas turi tam tikra protokola ( kodo seka). Tai kazkaip
nerealu, kad itampos suolis gali sugeneruoti reikiama seka.