Tema: Re: kompas skystyje, pora klausimu
Autorius: krx
Data: 2009-09-23 13:05:27
> Na, aš tikiu, kad google'o mokslininkai mokėjo įvertinti, kas yra high,
> kas low I/O, juoba teisingai skaičiuoti koreliaciją tiriant virš 100k hdd
> populiaciją...

Jie tyrė savo problemas, kurios kardanaliai skiriasi nuo vartotojo.

> Kita vertus, aš teigiu/tikiu, kad google'o hdd naudojimo scenarijaus
> duomenys/statistika yra daugiau nei pakankama, tokia į kurią galima
> atsiremti tiek pisiuko naudotojui

Manau, kad ne.

> tiek didesnės kontoros admin'ui,

O čia jau arčiau tiesos, bet galbūt ne visuose klientiniuose kompuose.

> nebekalbant jau apie tai, kad bene vienintelė alternatyva yra rožiniai
> gamintojo MTBF/AFR...

Jie ne rožiniai, tiesiog turbūt atlikti idealiomis laboratorinėmis
sąlygomis...

> Buvo aiškiai tiriama temperatūros įtaka, nepriklausomai nuo to, kas ją
> sąlygojo.

Temperatūra nėra FIKSUOTAS dydis [*_pysiuko_*] vartotojo atveju. Nes
vartotojo kompas negyvena serverinėje su pastoviu oro srautu, kuris vienodos
temperatūros (kondicionuojamas į abi puses), kuriame nėra skirtingos t-ros
skervėjų (pvz.: žiemą atidarytas balkonas vėdinimui su -10C). Jūsų / mano /
gūglo atveju - taip, iš esmės turbūt fiksuotas.

> Start/stop pats savaime yra (atskiras) stress faktorius ir jis tirtas
> nebuvo,

O kaip manote, kodėl nebuvo? Ogi todėl, ka gūgloje HDD sukosi 24x7, ir
nustebčiau, jei pas juos HDD turėtų start/stop didesnį nei 10-20-50 eilės.

> nors kita vertus kiek start/stop ciklų priskaičiuoja dažnai naudojamas
> laptop'as ar namų pisiukas, kol diskas pabyra?

Reikėtų paklausti o.hardware autorių dviejų - hdd.exe ir terminator?
Laptopai NETINKA vertinimui, nes ten start/stop, load/unload paskaičiuotas į
dizainą ir dažnai siekia kosminius skaičius, palyginus su tipiniu
desktopiniu 3,5" kompu.

> pabyra dėl kitų _nuolatinių_ (temperatūra, drėgmė, dulkės) ar net

Temperatūra - taip. Drėgmė - tai čia jau įtariu fatalinis atvejis, kad HDD
viduje drėgmė kaip nors atsirastų. Kaip ir dulkės...

> fatališkesnių (mechaninis poveikis: vibracijos, smūgiai) veiksnių, t.y.
> visumoje „normaliai“ susidėvi ar sugadinamas kur kas anksčiau nei
> start/stop pasiekia nors ketvirtadalį-trečdalį savo minimalaus resurso...

Resurso kurio? "rožinio" gamintojų deklaruojamo? Com'on! ;-)