Tema: Re: Patarkit ka su kineskopu daryt.
Autorius: Gintas
Data: 2009-08-28 12:20:01
pirmiausia pasibandyk su atskiru saltiniu-gal kipas vistiek kvailios ir neapsimoka vargti
trafas 1:1 nevisada pasiteisina-nes vistiek ima is TDKS, o jei nori rizikuot-tai jau feritinis ziedas su apvijomis, kuriu sroves pakaktu butent tavo kipui-tektu skaiciuot :)
standartine schema-atsiradus tv darbinei 12v itampai (kai tv ijungiamas)-suveikia pastatyta papildoma rele, kuri savo kontaktais ijungia pirmine atskiro trafo apvija, o pastaroji antrine-kaitina siula. Ant antrines statai reguliuojama stabilizatoriu ir isstatai tvarkinga itampa. (kiti sio punkto nedaro)