Tema: Re: raspberry pi
Autorius: Herkus
Data: 2018-08-29 13:35:43
Del patikimumo rpi turi irgi niuansu, achilo kulnas sd kortele, kuri laiks nuo laiko randomu uzsilenkia. Arba del riboto irasymu ciklo arba del netinkamai isjungto rpi (pvz elektros dingimas). Seniau buvau mobila pajunges prie rpi laidu irgi del gsm modemo. Per AT komandas galima pilnai tlf valdyt be jokio appso telefe, bet yr pisnios, ne visi tlf tinka

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/