Tema: Re: Kuo plaunate apskretusius buitinius daiktus
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-04-26 12:07:12
omnio newsai, kur atsakymų mokestis - offtopikas, detalus aiškinimas kam
to reikia ir žmonos nuotraukos. Neįdomu čia būtų jei visi tik į temą. O
ir man offtopicai ne kartą davė geresnių minčių nei mano užduotas
klausimas. Dažniausiai gaunas X-Y problema :) Jei angliškai skaitai:
https://en.wikipedia.org/wiki/XY_problem