Tema: Re: PCB už 2 USD
Autorius: Shadowed
Data: 2018-01-16 14:54:25
Nežinau kodėl, bet nepadarė, tstop ir bstop layeriai tušti, gal praleidau ką
nors... Miego trūkumas matomai atsiliepia. Bet šitos dvi schemulkos
pažaidimui buvo, nelabai tikėjausi ką nors doro iš to JLCPCB gaut tai bet
kokias siunčiau. Visgi vieną PCB susirinkau, tai su peiliuku skrebenau laką.

"Levas"  parašė naujienų news:p3ks9i$1nf$1@trimpas.omnitel.net...

o del pirmos fotkes. Nu pasidarei SMD pada ledams ir uzmirsai skyle
solder ir cream. Buna. Nors keista, nes darant bent jau Eagle
automatiskai tai pasidaro.

--
Bye, Levas

--