Tema: Re: Remontas
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-10-21 10:30:18
Telefonui tai tie usb lizdai su visa plokste ir net keliom
 mikroschemom ebejuj 2-4 eurus mano telefonui kainuoja, nieko
 lituot nereikejo, dvi jungtys, ir nesudetingas isardymas.
jei
 brangus irenginys turetu but daliu jam.
 Pati lizda lituot labai preciziskas uzsiemimas, pajungciau
 tiesiogiai koki sena usb laida, nukirpes usb galiuka (ypac tam
 tinka aplauzyti/sugadinti) prie usb lizdo +ir -. Ir tegu
 tabaluojas tas laidelis, kaimynei taip vaiku kiniska tableta
 "sutaisiau" tarnauja jau ilgiau nei tarnavo orginalas, tiesa,
 jungiau tik maitinim 2 tai pajungimas prie kompo neveikia, bet
 dazniausiai eiliniam vartotojui to nebutina.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/